PernieBernie

Födelsedag

Idag fyller jag 30 år!
Är väldigt trött och har en jobbig huvudvärk, men vilken UNDERBAR kväll jag hade igår!!
Kan nog säga att det var min bästa födelsedag någonsin :)

TACK till alla som firade med mig och gjorde festen sjukt rolig! Och TACK till alla andra som inte kunde komma men som har grattat mig och varit med på present!
Vilka underbara vänner man har :D

Ska berätta mer om festen och visa mina (helt fantastiska) presenter lite senare. Nu är jag så trött så jag knappt orkar röra fingrarna över tangenterna..... vilopaus nästa.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Caroline

GRATTIS IGEN!!! Massa kramar från Nice!

2008-06-16 @ 08:14:58
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Sanna och Ida

Stort grattis från oss i efterskott! Hoppas din dag blev helt underbar med massor av kärlek!

2008-06-16 @ 14:59:15
Postat av: Marina

Men hallå!! Var e bilderna från festen? Du måste komma igång med bloggandet igen, tycker nog du slöat lite på senaste ;)

2008-06-16 @ 21:09:49
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0