PernieBernie

Fullspäckad morgon

Jag är tillbaka! Försökte blogga igår men det gick inte pga flytt av servern. :(
Nu är jag på jobbet så det blir inga bilder.
Det är mitt andra dagpass av fyra, inte så kul att jobba dag när det är så fint väder men passet är ju kort (sex timmar) så det är lugnt.
Har hunnit med mycket idag faktiskt. Från att jag gick upp lite efter sju så har jag gett Lucas gröt, powerwalkat 40 minuter, ätit frukost, varit i Frihamnen och hämtat Mickes mamma som kom med Tallinbåten, skjutsat henne till söder och så åkt hem igen innan jag åkte buss och t-bana till jobbet. Det känns bra att man hunnit med lite innan jobbet :)
Igår åkte Micke, Lucas och jag in till stan och gick på Smaka på Stockholm. Det öppnade vid elva så då var vi där, vi mötte upp Johan oxå och så åt vi några såna där smaka-på-rätter. Var gott! Då var det ganska lugnt oxå, man kunde lätt gå mellan tälten och det var inga köer. Annat var det på kvällen när Sofie och jag gick dit efter jobbet. FY FAN vad mycket folk! Det var inget skoj. Fick stå i kö jättelänge för att få nåt att äta och sen gick det inte att hitta sittplats. Lyckades klämma in oss på nåder på en kant under tiden som de som satt där var och handlade glass...
Sen köpte vi glass som vi satt i en trappa och åt. Efter det blev vi trötta på allt folk som var jobbiga och fulla så vi åkte hem :)
Ska lägga in bilder från igår sen när jag kan.

Nu måste jag jobba, ha en skön lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0