PernieBernie

Lägenhetsvisning

Gud vad fort lediga dagar går! Sov till elva idag, då gick Micke till jobbet, och sen har dagen bara sprungit iväg.
Det var meningen att Lucas och jag skulle åka till huset i Tullinge och lämna lite grejer och vara i trädgården, men det blev inte så.
Vid lunch ringde en tjej som ville kolla på vår lägenhet. Det är genom björnsbytare och även om det inte händer mycket på den sidan så kan man ju alltid hoppas på att man ska ha tur. :)
Hon ville komma idag och kolla så jag höll mig hemma, tyckte det blev för stressigt att åka till Tullinge och sen tillbaka nästan direkt.
Städade lite och så var Lucas och jag nere i centrum en sväng. Fyndade lite på Lindex, vad kul det är att gå på REA :D

Vid halv sex kom de och kollade på vår lägenhet. Har ingen aning om vad de tyckte, de var positiva under tiden som de gick runt och kollade, men man vet ju aldrig ändå. Får väl se om de hör av sig...
Sen var det bara att laga mat och kolla på Glamour. Efter det badade Lucas och sen fick han välling. Idag gick det dölätt att lägga honom, jag lade ner honom i hans säng och han bara vände på sig och somnade! Ha ha tänk om det alltid gick så lätt :)

Nu kollar jag Allsång på Skansen och väntar på att Micke ska sluta jobba.

Imorgon ska vi till Tullinge i alla fall, ser fram emot det!!! Förresten så har jag kanske glömt att berätta om huset i Tullinge. Det är ju Anna och Peter som bor där och nu när de skulle på semester i två och en halv vecka undrade de om vi ville bo i deras superfina hus. Det blir skönt för dem att ha en "husvakt" och någon som vattnar gräsmattan, och det blir skönt för oss att ha en trädgård med grill och pool :) Alla blir glada :D
Så ligger det till!

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0