PernieBernie

På jobbet

Är på jobbet och är riktigt trött just nu. Vaknade sju i morse och har inte hunnit sova under dagen heller, så där har vi förklaringen.. Slutar om tre och en halv timme, bara att hålla ut och se glad ut :)
Idag var vi hos Anna och Peter i Tullinge!
Jag har ju varit där förut men det var första gången för Micke. Han tyckte det var jättefint och han verkar se fram emot att bo där de närmaste två veckorna, nästan lika mycket som jag i alla fall :)
De har skaffat pool nu oxå!
Vi fick en genomgång av Anna, över hur allt funkar i huset. Tvättmaskin och diskmaskin och grill och allt annat... en hel del, men det var inte så svårt så det ska nog gå bra! Nu ska det bli spännande att bo där. :)

Här på jobbet är det jättemycket att göra faktiskt. Alla är ganska förvånade, trodde det skulle bli lugnt söndag innan löning och allt, men icke. Tror att det kan vara fullmåne ikväll?? :D

Min förkylning har fortfarande inte släppt, det killar i halsen så jag håller på att bli gaaaalen, asjobbigt. Dopar mig med Halls halstabletter, de är överlägset bäst på marknaden.  *tips*

Nu är rasten slut och jag måste jobba igen. Punto banco here i come....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0