PernieBernie

Regnet det bara öser ner....

Fy vad det regnade i natt när jag skulle hem från jobbet. När jag gick till jobbet så var det ganska fint väder så jag hade bomullstunika och tights på mig, och en tunn kofta. På fötterna flip-flops. Ni kan ju tänka er hur kul det var att springa till bussen i ösregn med flip-flops?! Blev jagad av taxichaufför oxå som tydligen ville skjutsa mig eller nåt. Jag gjorde som jag brukar vid den tiden på dygnet; låtsades som att jag inte fattade att det var mig han pratade med. :D

När jag kom hem blöt och trött var Lucas och Micke vakna. Som tur var somnade Lucas om ett tag innan Micke var tvungen att gå upp med honom. Han har börjat dra mig i håret på morgnarna, det är inte alls skönt! När jag skriker AJ bara skrattar han... busunge!

Vid elva skulle Micke gå till jobbet och då kom han in till mig i sängen med Lucas. Det tog väl fem minuter eller nåt innan jag lyckades få Lucas att sova, sen sov vi till ett när Micke kom hem på sin lunch :)

Nu skulle jag vilja ta cykeln med Lucas och åka till Willys, men jag sitter och funderar på om jag vågar ge mig iväg eftersom det ser ut som att regnet hänger i luften.
VAR ÄR SOMMAREN?????

Jobbar i natt oxå sen är jag ledig tre dagar. Då blir det Tullinge för hela slanten :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har ni lånat ett hus, eller hur funkar det där? :-)

2008-06-23 @ 19:08:47
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0