PernieBernie

Midsommarbilder

God morgon!
Nu är vi uppe, i alla fall Lucas och jag. Micke får sova en liten stund till :)
Ska snart äta frukost och sen åka till Willys och handla. Det är en del vi behöver köpa för att ta med till huset. Idag är det SOOOOOL men jag hörde på nyheterna precis att det ska bli moln under dagen.... och sen regn i några dagar till :(
Jaja, får passa på att njuta nu då!
Lade in bilderna från midsommar igår, tänkte bjuda på några av dem här


Fönster är oerhört roligt just nu.... :)

     
Nyvakna. Tandborstning på verandan :)

     
Stora stugan och bild 3 "vår" stuga

     
Promenad i trädgården. Midsommarkransen sitter där den ska :)

     
Välkomstdrink i trädgården

     
Lucas och faster Jenny

     
Närbild på Lucas

     
Först mat och sen femkamp :)

     
Mer femkamp och sen den obligatoriska jordgubbstårtan

     
Sen gick vi ner till sjön och grillade korv till vacker solnedgång

     
Lucas somnade och vi andra fortsatte käka korv :)

     
Lucas ville stå vid spisen hela dagarna... innan vi åkte hem lade vi i båten i sjön


Till sist måste jag visa en gullig bild på Lucas när han har plockat ut allt ur lådan här hemma. Han älskar det!




Förresten så berättade jag ju att jag ville ut och cykla häromdagen? Vi gav oss ut även fast det var nära regn och det var jätteskönt att cykla! Lucas verkar oxå tycka det är kul. Det började regna på oss lite så det var tur att vi hade på oss regnkläder :) Här är Lucas i sin nya fina regnjacka och cykelhjälm.

  

Nu ska jag göra frukost och väcka Micke! Passa på att njut av solen idag och ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Helen L

Vilka fina midsommarbilder!Såg mysigt ut...

...och GRATTIS till det stundande bröllopet!!!

Massor av kramar

Helen

2008-06-25 @ 09:25:35
Postat av: Jennie

Vad mycket fina bilder :) Ser ut som nihaft en helt underbar midsommar! Har ni planerat något inför semestern ännu? Kram

2008-06-25 @ 14:29:35
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Vilka härliga bilder. Gillar speciellt den första när han har tungan mot fönstret!

:-)

2008-06-28 @ 14:42:24
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0