PernieBernie

Förlåt Anna, här kommer bilderna! :)

Har som sagt inte hunnit lägga in så mycket bilder på sistone men nu tänkte jag försöka hinne med några.
Lucas sover och jag borde egentligen baka/städa men först bilder :)

Har ju missat ganska mycket, och som Anna C så snällt påpekade har jag inte ens visat bilderna från förr-förra söndagen!
Fy skäms på mig!!
Det var ju då Lucas och jag var hos Anna och Peter i deras jättefina hus i Tullinge. Sofie och Vajb var oxå med. Det var superfint väder och vi hade väldigt mysigt. Så grymt härligt med hus, jag vill oxå ha!
Vi grillade och jag åt alldeles för mycket, supergott var det!

Lucas speglar sig     

     

     

Tack Anna och Peter för en mysig dag hos er!! :)

Här är några bilder på Lucas när han äter mellis på uteplatsen.

   


Och så här såg Lucas ut på nationaldagen :)



Nu hinner jag inte fler, ska ta tag i bak och städ nu. Men först ska jag göra lunch till mig och Micke :)



Kommentarer
Postat av: Anna C

Nu är Anna mycket nöjd :)

2008-06-13 @ 15:26:44
Postat av: vajb

jag tycker bilden på Peter vid grillen i sin 'galen-professor-frisyr' var bäst! :-) kram

2008-06-14 @ 16:28:21
Postat av: AnnaC

Jag håller med Vajb :)

2008-06-15 @ 11:13:58
Postat av: Sanna

Vilken mysig kväll och vilket fint hus!!

2008-06-16 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0