PernieBernie

1 dag kvar

Kan inte fatta att vi ska ta av gipset imorgon!!! Känns faktiskt helt overkligt. Känns som jag har myror i hela kroppen som far omkring och vet inte var de ska ta vägen, så förväntansfull är jag. Hoppas jag kan sova i natt bara... :)

Idag var jag på Lindex två gånger :) Först var jag och Lucas där en sväng, sen mötte vi Angelica som skulle ställa sin bil här hos oss när hon är i Åre över helgen, och så gick vi till Lindex igen. Känns som jag är en av deras bästa kunder ;)
I alla fall så har de så himla mycket snyggt där just nu! Provade lite toppar till mig själv men kände inte att det var någon som jag fastnade för så mycket att jag ville köpa. Ville ha så mycket till Lucas (som vanligt) men lugnade mig lite eftersom jag vill vänta tills gipset åker av för att se hur storlekarna sitter på honom. Köpte "bara" en tröja med krokodiler på, ett par mockasiner och en solskärm i militärmönster.  :)

Efter Lindex var vi på Vi och hälsade på Micke som jobbade och så handlade vi lite mat. Det blev tacos :) Kollade på det framför Gossip girl. Angelica tvättade lite här oxå. Precis när hon gått kom Micke hem.

Kollade ni på den nya serien på kanal 5 ikväll? "The starter wife" hette den, vinjetten kändes väldigt "desperate housewives"-aktig, eller hur?! Verkar helt ok, vet dock inte om jag ska följa den. Only time will tell :D

Ska nog spela lite poker nu :)

Nästa gång jag skriver är förmodligen efter gipsavtagningen, lovar att berätta allt om hur det gått då!

Håll tummarna för oss imorgon!!

Kommentarer
Postat av: vajb

ÅH! hoppas allt går bra!! tänkte på er på tåget hem från skåne idag, att det snart var dags! STOR KRAM!

2008-03-12 @ 01:15:55
Postat av: Caroline

LYCKA TILL! Idag är en mycket speciell dag.

2008-03-12 @ 01:51:40
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Marina

Lycka till!!! Vi tänker på er!

2008-03-12 @ 08:45:47
URL: http://marinajelic.blogg.se
Postat av: Caroline

Boksvar på Luddet. :-D

2008-03-12 @ 11:11:40
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Jennie

Åhh vad kul tjejen! Såg på din msn att ni var gipsfria nu, måste kännas helt underbart, för er & speciellt för Lucas! Nu kommer han snart krypa av bara attan... se upp ;) Kram på er.

2008-03-12 @ 21:31:09
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0