PernieBernie

10 dagar kvar

Vilken fest det blev igår! Jag blev ordentligt snurrig i huvudet kan man säga, så vi ställde bilen där och tog pendeln hem. Var hemma skapligt ändå, runt ett någon gång.
Det var jättetrevligt! Mycket folk och god mat. Kände så klart inte så många, bara Mickes familj och några till. Sen var det mest kompisar till Gudrun, som förstås var lite äldre :)
Vi åt och drack och lite efter tio gick de flesta hem, då var vi ett litet gäng som var kvar. Lucas somnade i vagnen. Jag dansade med Gunvor, vi buggade eller nåt :D

Idag skulle vi då åka och hämta bilen och då blev vi kvar en stund och hjälpte till att städa lite. Åt lite av den goda maten som blev över, mums! Det var inbakad lax och fläskfilé i kantarellsås och pastasallad och potatissallad och en massa goda pajer. Och så smarrig tårta till efterrätt som Jenny hade gjort.
Men när man är lite bakis känns det som man kan äta ganska mycket, så på vägen hem åkte vi till McDonalds och käkade :p
Sjukt va? :)

image764


Micke och jag har precis kollat på "The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford". Har ju gjort ett försök tidigare men då utan svensk text, det funkade inte riktigt. Nu fanns det svensk text och den var helt ok. Lite lång men väldigt spännande och obehaglig. Brad Pitt är ju alltid Brad Pitt dessutom :D

image763


Skulle jobba morning imorrn men så kom jag på under filmen att jag nog inte skickat ett svar till Helene som föreslog mars-tiderna, så det var bara att ringa till jobbet och höra om jag var uppsatt imorrn. Det var jag INTE så jag blev helt plötsligt ledig imorrn! Skönt på ett sätt även om jag vill jobba när jag får. Men jag har tre nattpass den här veckan så det är ingen fara... Hoppas bara att jag får jobba dem nu, har skickat ett mail till Helene nu och sagt att jag vill ha alla tider som hon föreslog.
Visst är det konstigt ibland, man lurar sig själv på nåt sätt. Ganska ofta när jag får sms eller mail så väntar jag med att svara och så är det som att jag tänker svaret i huvudet lite senare, och då tror mig själv ha svarat. Sjukt. Måste bli bättre på att svara direkt istället, tar ju inte så lång tid att skriva ner några rader och skicka iväg.

Blir inga bilder för Micke har inte skickat över dem till min dator, förhoppninsvis kan jag lägga in några imorgon istället.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0