PernieBernie

11 dagar kvar

God morgon!
Ja nu vaknade jag, känner mig lite trött fortfarande men har inte tid att sova. Kom hem skapligt i morse, fick sluta fem över fem så jag var hemma lite efter halv sex. Var värsta polisavspärrningarna runt jobbet när jag skulle åka hem, tydligen hade det brunnit eller nåt.
Det gick ganska bra att jobba men  jag hade som vanligt två trött-svackor. Den sista var lååång men det berodde nog på att jag satt på punto banco, det är det segaste spelet vi har.. men jag lyckades hålla mig vaken i alla fall :)

Idag regnar det, inte alls kul. Vi tänkte åka kommunalt till Mickes farmors fest, hon bor i Jakobsberg och det är ju en bit, men vi tar nog bilen dit. Om jag känner för att dricka några glas vin så ställer vi nog bilen där och tar oss hem på annat sätt helt enkelt.
Ska bli kul att gå på fest!

Ha en bra lördag :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul med fest! Vad är Punto banco?

2008-03-02 @ 03:19:39
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0