PernieBernie

6 dagar kvar

Fy f*n vad trött jag har varit idag! Jobbade ju natten till idag och kom hem framåt sex i morse. Då gick jag och lade mig direkt och vaknade sen tjugo över sju av att Lucas var pigg och glad... det var inte jag kan jag säga :(
Micke gick till jobbet vid åtta så då var jag tvungen att vakna ordentligt. Var sjukt  jobbigt att gå upp. Satt som en zombie i soffan ända tills Lucas verkade sömnig, då provade jag att lägga honom och det funkade. Vi sov i en och en halv timme, det var skönt. Men sen har jag inte sovit nåt mer så jag är fortfarande trött.
Ska gå och lägga mig efter Brottet tänkte jag.

Var ute på promenad med Lucas som sov i vagnen, gick väl i 45 minuter och lyssnade på alla melodifestivallåtar i Ipoden. Kan verkligen inte bestämma mig för vilken låt jag hejar på, men det jag insåg i dag var att Carolas och Andreas Johnssons låt blir bättre och bättre för varje lyssning :)
När jag kom tillbaka till centrum mötte jag Emma, Maria och Malin som oxå hade promenerat. De skulle gå och fika så jag hängde på för jag var hungrig. Käkade en skagensmörgås på Calma, den var supergod :)
Sen gick jag förbi Lindex och köpte mig två nya toppar, kände att jag behövde några nya. Är jättenöjd! De här två var det:

image781  image782

Vi har precis haft hembesök av en försäkringskille. Han berättade om barnförsäkring och alla andra försäkringar man kan teckna. Vi tog en barnförsäkring genom facket först och främst, vi vet ju inte om vi kan få en "vanlig" dyrare försäkring pga Lucas höftproblem. Men nu har vi i alla fall en försäkring för honom som funkar, det känns bra!

Nu ska vi fixa lite käk och sen ska jag ligga i soffan tills jag går och lägger mig....
Trevlig torsdagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lindex har blivit riktigt bra på att göra snygga kläder :) Både den rödrandiga tröjan och blusen är jättefina! Den rödrandiga testade jag själv till ett par vita jeans för en vecka sen... skulle nog vara snyggt till röda också.. hmm :) Funderingar så här på torsdagskvällen. Ha en super kväll och sov så gott, det kan du nog behöva. Kram

2008-03-06 @ 21:43:08
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: vajb

Förstår att du är trött!! det var inte mycket sömn! Men det blir mer i natt förhoppningsvis :-)

2008-03-06 @ 22:02:25
Postat av: Marina

Näe, usch vad jobbigt att inte få sova efter att nattpass! Stackare!

2008-03-07 @ 15:59:39
URL: http://marinajelic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0