PernieBernie

I'm in love

Innan jag sover måste jag ju bara berätta vad jag köpte igår...
Var på stan med Linda och skulle egentligen inte shoppa något, men så gick vi in på Wedins. Och där hängde den.

Väskan med stort V. Blev störtkär direkt och började dregla över den :) Tyckte den var lite dyr, egentligen är den väl inte det men jag är ju från småland och brukar inte köpa väskor som kostar mer än 200:-, men Linda hade några bra argument till varför jag skulle köpa den och jag kunde inte annat än hålla med!!! ;)
Så jag köpte den :) Kändes som värsta impulsköpet men jag har inte ångrat mig än, är så himla kär i min nya väska!!!! Gillar allt med den; storleken, färgen, modellen, facken inuti och utanpå och axelremmen.
Här är den.

image801


399:- hos Wedins.

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Tänk vad du hade ångrat dig om du inte köpt väskan :)
Ibland är det bra med impulsköp....
Kram på dig!
Linda

2008-03-27 @ 11:25:43
Postat av: Linda Englund

Tänk vad
du hade ångrat dig om du inte köpt väskan :)
Ibland är det bra med impulsköp...
Kram på dig
Linda

2008-03-27 @ 11:27:16
Postat av: Linda Englund

Eehh datorn lever sitt egna liv ibland. därför blev det två gånger...

2008-03-27 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0