PernieBernie

Tjejernas år i år

Nu har det gått några dagar sedan melodifestivalen och nu är ju alla låtar spelade.
Vad tyckte ni egentligen? Vilken låt och artist är er favorit?
Jag är väldigt kluven måste jag säga, men jag vet i alla fall att min favorit är en tjej.
Det blir verkligen tjejernas festival i år!
Hejar nog i alla fall på Sanna, Linda eller Charlotte. Om Sibel kommer till final så hejar jag lite på henne oxå, älskade ju hennes låt!!
Senaste dygnet har jag haft den på hjärnan blandat med Hero.
Ååååh vad spännande det kommer bli nästa lördag!!!!!

image777

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det kommer bli så spännande!!!! :) Jag har flera favoriter i år, så svårt att bara välja en. Men jag gillar ju Charlotte och så blev jag barnsligt kär i Frida och hennes upp och hoppa... skånska... :)

2008-03-04 @ 15:03:45
Postat av: emelie elisabeth

jajjemän, jag har njutit. :) hoppas du gjorde detsamma. /ems

2008-03-04 @ 18:48:28
URL: http://emelieelissbeth.blogg.se
Postat av: alexandra

hon var riktigt bra i lördags!

2008-03-04 @ 20:27:12
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0