PernieBernie

Friska igen

Jag är tillbaka! :)
Jag vet att det var länge sen jag skrev nu, men det har varit en fullspäckad vecka och den har varit ganska jobbig.
Lucas hann bara bli frisk innan han blev sjuk igen.
Mamma och Leffe kom hit på torsdagkvällen. På fredagen skulle vi ha pokerkväll i lokalen och det var då vi upptäckte att Lucas var varm. Tog tempen och då hade han 39,3 i feber... men han somnade så jag spelade turneringen i alla fall. Kom 5:a, fyra fick pengar.... :(
Vid elva ringde mamma och sa att Lucas verkade så konstig, han hade vaknat och bara låg där i sängen och tittade. Så jag gick hem och tog tempen på honom igen, då hade han 40 i feber. Jag bestämde mig för att strunta i resten av pokerkvällen och lägga mig bredvid Lucas, kändes lite läskigt att han hade så hög feber och jag ville inte lämna honom själv i sovrummet.
Lucas blev inte frisk förrän igår, han har haft hög feber hela helgen... Det jobbigaste med det har varit att han sovit så dåligt, han har vaknat flera gånger i timmen och gråtit. Stackarn!! Och jobbigt för oss som inte fick sova.. men nu verkar han må bättre, hoppas han håller sig frisk några dagar nu :)

Jag har jobbat morning söndag och måndag och nu är jag ledig i en vecka! Ska bli jätteskönt.
Tänkte jag skulle gå morgonpromenad idag, har inte kunnat senaste veckan.

Avslutar med en bild på Lucas i gräset :)

image888

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en bra dag :)

2008-05-06 @ 11:02:44
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0