PernieBernie

Här ska stå något skoj men jag kommer inte på något

Tandläkarbesöket idag gick bra! Trodde jag aldrig, var nästan säker på att jag skulle få gå dit flera gånger och borra och sånt där trist, men icke! Tandläkaren sa grattis och tyckte det såg fint ut, bara småhål som inte går att laga :)
Kändes grymt skönt!! Ska bara till tandhygienist och ta bort tandsten nästa vecka...

Gick jättebra att ha Lucas hos Emma och Bella oxå. Han hade inte klagat nånting, de hade lekt och jagat varandra så det var ju toppen! Köpte en liten blomma som jag gav till Emma som tack för hjälpen, hon räddade ju mitt tandläkarbesök :)
Efter tandläkaren gick vi till Calma och åt lunch med barnen. Sen blev det promenad och när vi kom tillbaka till centrum gick vi först in på Villan och kollade lite, sen köpte vi fikabröd på konsum och till sist gick vi hem till mig. Malin kom oxå så vi fikade och barnen lekte för fullt :) Mysigt.
Nu på kvällen har Micke och jag bara tagit det lugnt, Micke har letat ny TV till oss på nätet eftersom vår TV inte funkar idag heller. Måste vara bildröret eller nåt, det är i alla fall helt svart men man hör ljudet fortfarande. Micke har hittat nån TV som han är helt lyrisk över och jag har inte ens hört talas om märket, låter väl lovande? ;)

Skulle vilja se hockeyn men orkar nog inte eftersom jag inte kan sova imorgon bitti. Micke börjar jobba 07.00....gäsp!
Imorgon ska jag jobba igen, har tre nätter framför mig, inte så kul just nu men det går nog bra!

Nu ska jag skölja med lite fluor och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0