PernieBernie

I´m back

Nu har jag jobbat tre nätter och det har verkligen varit fullt upp! Kom på att vi skulle ha test på jobbet så jag var tvungen att göra några övningstest som man kunde göra. Gjorde proven i tisdags natt, det gick skapligt. Klarade alla i alla fall, är inte helt nöjd med att ha några slarvfel och så, men men..

Igår var vi tvungna att städa efter att jag vaknat eftersom det kom en tjej hit som skulle kolla på lägenheten.
Hon bor i den lägenheten som vi kollade på förra veckan, den vid Lidingö sjukhus.
Vet inte vad hon tyckte, hon verkade intresserad men man vet ju aldrig. Om hon är intresserad funderar vi på att tacka ja till hennes trea eftersom den ska bli bostadsrätt i höst. Känns ju aldrig som man kan förlora på att få köpa loss sin bostad och då kommer vi in på bostadsmarknaden. Tror inte det blir några problem med lån eftersom priset kommer ligga på under miljonen.
Håll tummarna för oss! :)

Idag har Micke jobbat igen så jag var hemma med Lucas. Jobbade ju i natt så jag var ganska trött när Micke väckte mig innan elva i morse... har inte sovit något under dagen så nu är jag lite trött faktiskt.
Har tagit det ganska lugnt idag eftersom jag var trött, vi var ute en sväng och hamnade på H&M.
Var ju tvungen att använda min bonuscheck på 50:- som jag fick idag :D
Hittade en fin sommarklänning som jag köpte, och så fick Lucas ett set med shorts och linne. Det är ju så billigt där så man blir tokig ibland :)

Idag åt Lucas blodpudding för första gången, han ÄLSKADE det. Efter första biten blev han helt tokig och bara skrek efter mer, ha ha det var jättekul! Han åt ungefär två skivor tror jag, är det någon som vet ifall det är "normalt" för en 1-åring, eller om det är för lite eller för mycket? Det är så svårt när man är van vid burkmaten...

Har lagt in bilderna från helgen i datorn, äntligen, så jag tänkte bjuda på dem imorgon.
Har dock lovat att jag skulle lägga in filmen från när vi värmde upp innan promenaden, så det gör jag innan jag avslutar. Enjoy, jag tycker den är helt underbar, dock är det lite dålig kvalitet.
Men alla ser så glada och vältränade ut :) Duktigt tjejer!!!
Kan tillägga att de inte visste om att de blev filmade och verkade tycka att det var pinsamt bara att jag skulle ta kort ;)

Från vänster till höger: Fam, Anna, Linda och Sofie

Nu ska jag sova, vi hörs imorrn!
God natt.

Kommentarer
Postat av: vajb

haha!!!

2008-05-16 @ 06:21:15
Postat av: AnnaC

Haha, detta var det roligaste jag sett sen jag & Sofie sjöng singstar, haha
Ja, vad duktiga de är, tjejerna

2008-05-16 @ 07:22:36
Postat av: Helen L

Jag håller alla mina tummar!!!
Kramar Helen

2008-05-16 @ 08:36:07
Postat av: Sofie

Vad bra om det blir bostadsrätt!! Håller tummarna!!

Hahahaha, vilken film!!! Vi borde få många plus för vår inlevelse! Hahaha :)

2008-05-16 @ 10:45:04
Postat av: Sanna

Rolig film! :-)
Varför kollar ni inte på en bostadsrätt istället? Eller har jag inte hängt med?

Kram Sanna

2008-05-17 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0