PernieBernie

Lägenhetsvisning

Hade en sån sjuk huvudvärk igår, fattar inte varför jag får så ont ibland, men har lyckats sova hela natten utan avbrott och det är alltid skönt. Lucas vaknade dock vid sex, inte lika kul..
Snart ska Lucas och jag åka och kolla på lägenhet i danderyd, en 3:a. Har aldrig varit i danderyd så det ska bli intressant.
Tänkte stanna till i stan på vägen hem och kolla lite. Hoppas det fina vädret håller i sig! Om nån är sugen på att träffas i stan idag så hör av er :)

Till Jennie: Åh vad jag hoppas era planer blir av!! Skulle vara så grymt kul! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det hoppas faktiskt jag också :)
Kram

2008-05-22 @ 10:11:36
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0