PernieBernie

Lindas smycken

Min kompis Linda gör egna smycken.

image892
Linda och jag

Hon är jätteduktig och gör bara fler och fler supersnygga saker!
När jag träffade henne senast fick jag ett skitsnyggt halsband av henne. Har haft det på mig jättemycket, massor med folk har frågat mig om det är från Snö, ni vet märket som gör smycken?

I alla fall så är det så fiffigt att Linda har en egen hemsida där man kan kolla in hennes smycken. Gillar man något så är det bara att beställa! Och de är billiga oxå, kan det bli bättre??!!!

Kolla in sidan här.

Här är några av mina favoriter

image889   image890

image891

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh, det där hjärtat var verkligen jättefint :) Det är så himlans kul med folk som är så där kreativa och duktiga, önskar jag kunde få lite sånt i mig också (lite mer) :) Kram

2008-05-06 @ 17:33:00
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Linda Englund

Hej!
Tack för dom värmande och uppmuntrande orden :)
Ska på modevisning imorgon där modellerna bär mina smycken : )
Ha det!
Kram kram

2008-05-06 @ 18:32:34
Postat av: Emma

Fina!

2008-05-06 @ 22:18:35
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0