PernieBernie

Lördag

Har varit en lugn lördag. Snoren rinner mer än någonsin i min näsa.
Lucas mår nog lite bättre så det gör inte så mycket att jag är sämre. Hellre att han blir frisk, det är så synd om honom när han är sjuk!
Micke jobbade (7-18) så vi var ensamma. Satt ute en stund när Lucas sov, fick en massa färg idag oxå, fast lagom. Än har jag inte bränt mig i år, skönt! Ska verkligen försöka att inte bränna mig i sommar, vilket jag alltid gör annars.
Var på Lindex och köpte en pyjamas till Lucas och ett par badbyxor, hur söta som helst! Hittade även en snygg och skön tunika till mig själv, och det bästa av allt var att det var 25% på hela köpet! I like :)
Ska fota kläderna och visa er någon dag :)

Dagen har som sagt varit lugn, vi satt ute en stund och då plockade Lucas av en massa blad från busken på vår uteplats. Sen la han dem på armstödet på stolen, hur gulligt som helst. Kan verkligen sitta och kolla på honom hur länge som helst när han är i sin egen lilla värld.
Lucas fick blodpudding till middag och jag lagade spaghetti och köttfärssås lagom tills när Micke kom hem från jobbet.
Vilket skit det är på TV ikväll!! Konstigt att de inte kan visa ett enda vettigt program en lördagkväll.
Så nu spelar jag pokerturnering, Micke kollar på Lost och så dricker vi varsin cider. Gott :)

Imorgon ska jag jobba, har en vecka med mycket jobb framför mig. Men det är ok, ska bli skoj ändå. Och så har jag staff sunday att se fram emot nästa söndag. Sofie messade mig idag och berättade det, ska bli skoj för det var hur länge sen som helst som jag var på en staff sunday :)

Här kommer några bilder på Lucas från uteplatsen idag.

       




Kommentarer
Postat av: AnnaC

Ser verkligen fram emot att se dins nya fina kläder. Kräver bildspecial!

2008-06-13 @ 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0