PernieBernie

Måndag igen

God morgon! Fick sovmorgon idag eftersom Micke är ledig och jag ska jobba natt. Nu sover mina älsklingar och jag ska väl vila en stund senare igen, så man kan säga att vi sover i omgångar här :)

Solen skiner men det är inte särskilt varmt.
Vaknade vid sex i morse av att lakanen som vi hängt över gardinstången för att få mörkt i sovrummet blåste ner. Lucas vaknade oxå och såg jättepigg ut... inte så kul för Micke som skulle gå upp med honom, men vi bytte blöja och gav honom en flaska välling, då kunde Micke ligga och dra sig lite i alla fall.

Idag tänkte jag läsa lite i spelmanualen som vi har på jobbet, de har börjat med prov för alla inspectors och de som redan gjort dem säger att man måste göra en massa testprov innan för att klara av proven... så får väl pyssla lite med det idag.
Känns som jag behöver repetera lite regler, har inte så bra koll på vilka som sitter efter att ha varit borta i över ett år. Känner mig faktiskt lite ringrostig och det är ju inte så kul.
Har för övrigt en jobbig vecka framför mig. Ska jobba natt mån-ons, ledig tor och fre och sen jobbar jag tre nätter igen... suck! Men det får gå, som tur är så jobbar inte Micke förrän torsdag. Nåt positivt i alla fall :)

Ska nog gå ut och sätta mig i solen och läsa lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0