PernieBernie

Nattsudd

Är på jobbet, det är sent. Eller tidigt, beror på hur man ser det. Om en timme slutar jag som tur är, har kämpat hela natten för att kunna hålla ögonen öppna...
Nu är tredje och sista natten över och jag är ledig i tre dagar, ska bli otroligt skönt!!!!!!! Har varit grymt jobbigt att jobba sex nätter på åtta dagar, kan inte fatta hur jag orkade göra så jämt förut.
Det jag funderar på nu är om det ska bli fint väder i veckan så man kan vara ute när man är ledig. Nån som vet?
Sen  hoppas jag att Lucas inte blir sjuk, han började snora idag.
Veckans höjdpunkt är att det är eurovision song contest i dagarna tre, tis tor och lör. Är väldigt sur för att jag jobbar på lör när finalen är................  :(

Nu måste jag jobba en halvtimme till. Hoppas ni sover gott i era sängar, det ska jag göra snart :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

varför såg inte jag dig i lördags natt på jobbet? Hmm. Kan iofs bero på att jag var på 0:an :-D

2008-05-20 @ 13:03:07
Postat av: Maria

Hej! Jag tycker synd om dig att du ska jobba när finalen är på lördag i Eurovision Song Contest! Jag tog faktiskt ledigt tors-sön för att kunna se det hela, haha, sån schlagernörd är jag :) Där går säkert repris på det eller så kan man nog se det på SVT Play.

2008-05-20 @ 13:39:45
URL: http://www.marremareng.blogspot.com
Postat av: Anna C

Ni ska ju hem till oss på sönd (hoppas att Sofie hunnit prata med dig om det?), så ni får absolut inte lov att bli sjuka :(

2008-05-20 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0