PernieBernie

Sol och feber

Lucas är sjuk igen. Igår tog jag tempen, 39,8 grader. Näsan rinner och han hostar. Och det är som vanligt jättesynd om honom!!
Tycker att det är konstigt att han är sjuk igen, det är tredje gången på typ fem veckor som han har så hög feber. Idag ska vi till BVC och träffa läkaren för en rutinkontroll, ska fråga henne om det är normalt.

Annars skiner solen och både Micke och jag är lediga idag!! Får passa på att njuta eftersom det väl dröjer två veckor tills nästa gång vi är lediga en dag tillsammans.... :(

Nu tänkte jag gå ut och lägga mig i solstolen på vår uteplats och sola lite. Älsklingarna sover så jag passar på :)


Och för er som inte klickat än.... glöm inte!! ;)

Tävling

Kommentarer
Postat av: Caroline

Stackars Lucas! KRYA PÅ!

2008-05-29 @ 09:07:21
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0