PernieBernie

Tävling

Allt för föräldrar har en tävling där man kan vinna resor för 20 000:- och det vore ju inte helt fel..
Skulle bli superglad om ni ville hjälpa mig vinna! Allt man behöver göra är att klicka på min tävlingslänk så får jag poäng, så klicka på! :)
Vill ni anmäla er till tävlingen så kan ni göra det via min sida, för då får jag oxå poäng! Låter enkelt, hoppas jag eller någon av er vinner!!!! :D

Klicka här så ger ni mig poäng.





P.S. Om ni anmäler er till tävlingen och vill ha min klick-hjälp så får ni skriva en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klick, klick, klick, klick, klick..... :)

2008-05-27 @ 21:44:29
Postat av: Marina

klickeliklick i massor =)

2008-05-27 @ 23:51:37
Postat av: Jennie

Klickade just en 20 gånger :) Hoppas de hjälper! Kram på dig och hoppas ni får en underbar dag ihop samt att Lucas blir frisk! Kram

2008-05-29 @ 08:53:28
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0