PernieBernie

Tidiga klockor

God morgon!
Lucas vaknade 05.57 vilket innebär att jag oxå vaknade då.. suck!
Är jättetrött nu och sitter som en liten zombie här i soffan. Hoppas på att vi kan gå och lägga oss snart och sova lite, annars kommer jag inte orka jobba i natt...
Surfade lite och hittade skitsnygga klockor! Skulle vilja ha en ny klocka eftersom min gamla favorit är trasig. En tjej på jobbet hade en klocka som var jättefin, glömde fråga vart hon köpt den men den liknar första modellen här nedanför. Tycker alla fyra här är snygga, de liknar ju varandra men det är den här modellen jag vill ha. Klocka 2 är nog den jag tycker är minst snygg, just nu är min favorit nummer 1 och 3.
Man kanske skulle önska sig en i födelsedagspresent, 30-årsdagen närmar sig ju och folk har börjat fråga vad jag önskar mig. Presentkort hos Guess kanske? Såg att de säljer Guess på Åhlens och presentkort där är ju aldrig fel. Ja det tål att tänkas på :)

Vilken är din favorit?


image912 Klocka 1 och 2 image913

image914    image915
Klocka 3 och 4

Kommentarer
Postat av: vajb

3an är snyggast tycker jag....

2008-05-17 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0