PernieBernie

Vilken härlig dag

God morgon!
Det känns bra att vara vaken normal tid igen och ha hela dagen framför sig. Har fått sova ganska bra i natt, Lucas vaknade bara en gång och sen sov han till halv åtta, det är väldigt bra :)
Solen skiner och jag satt precis och funderade på vad Lucas och jag skulle hitta på idag när jag fick ett sms av Emma. Hon och Sara ska gå promenad till Elfvik idag och undrade om jag och Lucas kunde hänga på. Ska bli skoj!

Var jobbigt igår, jag var så trött och Lucas snorig och grinig, ingen bra kombination.
Kollade ni på den första semifinalen i eurovision song contest igår? Det gjorde jag. Kanske inte höll superbra klass men det fanns några godbitar. Gillar Norge och Bosnien, kul att båda de gick till final. Hoppas Sverige oxå klarar sig till finalen nu.

Köpte ett par nya skor igår! Skulle bara kolla en sväng på Lindex eftersom jag hade kuponger där. Köpte en Sverige-tröja till Lucas som han ska ha när det är fotboll och OS i sommar :) Och så ett par skor till mig själv då, tyckte inte 100:- var så farligt. Ett par flipflops med hård sula och silver/glitterband.
image949

Häromdagen köpte jag ju ny klänning och nagellack men har glömt visa dem. Här är de:

        


Det här sommarsetet fick Lucas

image955

Skulle vilja hitta en ny klänning att ha på mitt 30-årskalas, får kolla lite om jag hittar nåt.
Nu måste jag göra oss i ordning för promenad!

Kommentarer
Postat av: Definitivt preggo

Sitter som nygravid och attackläser alla bloggar jag kan komma åt som har det minsta med graviditeter och små bebisar att göra, och hittade hit. Ville bara säga hej!

2008-05-21 @ 18:04:53
URL: http://definitivtpreggo.blogspot.com
Postat av: vajb

vilken söt klänning! och gulliga skor! är det inget du kan ha på festen???

2008-05-21 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0