PernieBernie

Jobblördag

Det är redan lördag och jag jobbar mitt sista av tre pass.
Ikväll ska jag gå bredvid Carina på high limit som fm, det ska bli skoj! De andra två passen som jag gick bredvid Lotta var oerhört skojiga och tiden bara FLÖG förbi! Jag hade ju fasat ganska mycket för breaklistan men det var faktiskt inte så svårt som jag hade trott. Slutade med att jag gjorde hela listan själv under natten och Lotta fick hjälpa mig tänka lite typ två gånger bara. Det är jag faktiskt nöjd med.
Sen är jag glad för att alla dealers var otroligt gulliga och förstående, det var ingen som klagade på mig!
Det svåraste var att kunna variera borden för alla så att de fick olika spel och limits hela kvällen, ibland gick det bara inte eftersom jag inte hade planerat flera steg i förväg, vilket man alltså måste. Men det kommer nog sen när man har gjort det några gånger.

Snön har hunnit smälta bort och Lucas har slutat på dagiset på Lidingö. Det var faktiskt ganska sorgligt när vi skulle säga hej då, Lucas hade med sig glasspinnar som han bjöd alla på och han verkade nästan förstå att det var nåt speciellt med att gå hem den dagen, för han vände sig om hela tiden och pekade och det brukar han inte göra.
Tycker lite synd om honom nu eftersom han inte kommer få samma stimulans när han inte får leka med andra barn hela dagarna.... ska kolla upp om det finns någon öppen förskola i solna, då ska vi gå dit, och sen måste vi kolla vart närmaste lekland finns så vi kan åka dit. Sen har vi planer på att åka till Huddinge och bada på äventyrslandet igen, det älskade ju Lucas!


Imorgon är det första advent och jag pratade med Angelica om att ev gå på någon adventskonsert.
Någon som vet var det finns någon bra???

Kommentarer
Postat av: Marina

Men hur ska ni fixa att jobba o gå i skolan om inte Lucas har dagis? Det blir fullt upp för er! Vet ni om ni får nån plats snart?



Trivs ni i nya lyan? Känns det bra?



Vad roligt att jobbet går bra! Men det visste jag att det skulle göra =)

2008-11-30 @ 08:42:57
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Peter

När är det min tur att få jobba med dig?

2008-11-30 @ 20:44:47
Postat av: Caroline

Så roligt att få träffa dig förra veckan. Hurra!

2008-12-01 @ 07:30:22
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0