PernieBernie

Tillbaka

Hej, här är jag igen!
Nu har vi bott här i en vecka men vi har inte fått riktig ordning än. Har helt enkelt varit för trött efter flytt.
Att jag dessutom börjat jobba natt gör inte saken bättre, har varit helt DÖD på jobbet. Inte kul alls.
Jobbade igår igen men fick sova ut idag eftersom Micke var ledig och Lucas inte skulle till dagis. Hela förra veckan gick jag upp vid sju och åkte med Lucas till dagis i rusningstrafiken, åkte hemifrån 07.45 och var på Lidingö 09.00............inte så kul.
Men det ska ju bli bättre, förhoppningsvis får vi dagisplats här i närheten snart.
Nästa vecka är Lucas sista på dagiset på Lidingö i alla fall, blir sorgligt att sluta!

Igår var vi ute och åkte pulka för första gången någonsin med Lucas!! Åh vad han tyckte det var skoj att åka med Micke nerför backen :)

Snart ska jag äta lite risgrynsgröt och göra mig i ordning för jobbet, ikväll ska jag gå bredvid Lotta och göra mitt första FM-pass!! Ska bli jätteskoj :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag är glad att du är tillbaka =)

2008-11-23 @ 18:13:42
Postat av: Marina

Lycka till på jobbet inatt!

2008-11-23 @ 21:14:44
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: AnnaC

Nu vill vi veta allt som hänt på sistone:

- Hur var första FM-passet (vet att du kommer att tycka att det var kul)

- Hur har flytten gått? Plus att jag som flitig komentator kräver lite bilder på nya lägenheten.

-Annat kul som hänt?

Mycket att leva upp till nu när bloggpausen är över ;)

Kram

2008-11-23 @ 22:28:39
Postat av: AnnaC

Glömde det viktigaste:

Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig

2008-11-23 @ 22:29:53
Postat av: vajb

kul att du e tillbaka! :-)

2008-11-25 @ 04:33:50
Postat av: Helen Lundgren

Mysigt att kunna läsa hur ni har det igen!

Massor av kramar!

2008-11-25 @ 11:26:36
Postat av: Linda Englund

Kul att du skriver igen. Ska verkligen bättra mig på att skriva kommentarer...

trivs ni än så länge i nya lägenheten?

Kram på er

2008-11-28 @ 21:21:59
Postat av: Sofie

Jaaa vad glad jag blir att du är tillbaka och skriver här! :)

2008-11-30 @ 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0