PernieBernie

Tillfälligt tillbaka

Måste bara göra en liten avstickare från pausen och säga att jag blir jätteglad när alla skriver så gulliga kommentarer!!!!
Det känns nästan som att ni saknar mig :D
Jag saknar oxå att blogga och ska börja igen så fort vi får lite ordning hemma efter flytten.
Nu är det bara två dagar kvar tills vi flyttar och hemma är det fullständigt KAOS just nu! Ja ni vet själva hur det är när man har packat nästan allting och så plötsligt kommer man på att man  behöver något och då ska man bara hitta det bland alla kartonger..... suck.
Så som sagt, det blir skönt när det är över.
Lucas verkar oxå lite stressad när det är grejer överallt, han förstår nog inte vad det är som händer stackarn.

Idag är näst sista dagen på min bj-kurs och nu är det bara två av de tre killarna kvar. En fick sluta eftersom det inte funkade så bra tyvärr. Idag ska de ner på golvet och prova att deala på "riktigt" bland gäster så de är lite nervösa just nu, hi hi :)
Jag är oxå lite nervös för idag kommer en kille från P3 och ska intervjua mig. Tydligen ska det komma med i ett radioprogram som heter Verkligheten, har aldrig lyssnat på det, har ni?
Lovar att säga till när det ska sändas i alla fall så att ni som är nyfikna kan lyssna!

Nu måste jag sätta igång och jobba, ha det så bra!
Vi får se när vi ses igen..... :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: AnnaC

Hurra! She´s back! Snälla fortsätt nu, jag lovar att kommentera som en tok. Dessutom så tror jag att bloggen är bra avkoppling i all stress.

2008-11-13 @ 13:15:08
Postat av: vajb

Jaa! Jag vill veta när radioprogrammet sänds!!! Lycka till med flytten på lördag! KRAM

2008-11-13 @ 23:30:48
Postat av: Jennie

Ja, som sagt. Berätta när programmet ska sändas, vill jag lyssna på :). Hoppas att flytten går bra, för jag antar att ni är mitt uppe i den just nu! Massor av Kramar Jennie

2008-11-15 @ 14:16:52
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Kesu

Japp, flyttkaos vet jag allt om. Puh! Flyttflyt har jag inte upplevt hittils när jag bytt bostad. Lycka till i alla fall. Hoppas och tror att ni kommer att trivas på Ballongberget.



KUL med radiointervjun! Vill gärna höra det, så glöm inte att tala om när - varför fattar vi!

2008-11-15 @ 22:13:19
URL: http://ikesunman.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jaaaa, vad glad jag blev när jag såg att du skrivit! Hoppas flytten går bra!! Kram kram

2008-11-16 @ 11:13:14
Postat av: Caroline

Hohooo, en intervju som inte jag ligger bakom, haha, härligt! Vad spännande! You´re a star! :-]

2008-11-17 @ 17:41:03
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Jennie

Hur känns det nu när ni flyttat in i den nya lägenheten? Måste kännas jätteskönt, även om det är mycket som tusan att fixa med :). Själv har jag ju också en hel del kvar att fixa hemmavid, samtidigt som vi faktiskt ska och kolla på ett hus i kväll :). Spännande och scary! Tänk om vi skulle tycka om det.... Kram

2008-11-20 @ 09:07:09
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Marina

Inte tillbaks än? Skynda!!!

2008-11-23 @ 16:55:50
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0