PernieBernie

Det är mycket nu

Idag har jag haft en riktigt fullspäckad dag!

Dagen började redan 07.30 när vi gick upp. Hade återbesök på Astrid Lindgrens sjukhus för Lucas höft idag, så dit åkte han och jag efter frukosten.
Röntgade och väntade och sen fick vi träffa doktorn som knappt kände igen Lucas, han har ju inte sett honom sen i mars så det kan man förstå... :)
Allt såg bra ut, det går enligt planen med Lucas höft! Skönt att höra, var lite orolig för att allt skulle börja om igen... inget man önskar direkt :(

Jag hade bestämt att jobba halvdag idag men kunde ju inte åka till jobbet förrän Micke var hemma eftersom Lucas fortfarande inte kan gå till dagis.. Micke hade föreläsning till 12 så Lucas och jag åkte till Kista efter sjukhuset och väntade på att Micke skulle sluta.

Jag hann gå in på Din sko och hittade ett par sköna stövlar som jag ska ha när det blir ruggigt och kallt. Inte så praktiska kanske eftersom det är fusk-mocka, men jag får väl ha dem när det inte är så slaskigt ute helt enkelt.
Och jag ville egentligen ha ett par Uggs men eftersom de kostar runt 2000:- tyckte jag inte det var läge för det just nu, vi måste ju SPARA inför Thailands-resan, så de här för 299:- får duga :)



Hann köpa lite söta kläder till Lucas oxå, de får ni se en annan gång.

Sen mötte vi upp Micke och åkte hem. Slängde i mig lite mat och sen åkte jag till jobbet.
Där hann jag med ganska mycket så jag är nöjd!

Slutade 17 och stressade hem igen för att hinna ta bilen och åka till Lucas dagis. 
Där var det föräldramöte och jag träffade en massa trevliga föräldrar och fröknar och fick höra vad Lucas och hans kompisar gör om dagarna. Jättekul!
Träffade även Pernilla W som oxå var där, alltid kul att se sin gamla idol. Och overkligt att sitta på samma möte som henne och prata om våra barn! :P

När jag kom hem bakade jag en kladdkaka som jag ska ta med till jobbet imorgon. Det är ju sista dagen på kursen imorgon så vi tänkte lyxa till det lite, det är de värda efter mycket slit och hårt jobb i tre veckor!
Mattias ska fixa grädden, tvingade honom i stort sett så det ska bli intressant att se om han kommer ihåg ;)

Känner mig helt slut nu!
Micke är hos en kompis och kollar på film så jag tänkte slänga mig i badet nu och bara slappna av.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0