PernieBernie

En timme extra

Det har typ regnat hela dagen idag. Känns som vi hunnit med ganska mycket, och det är ju bra :)
Kan det bero på att vi "tjänade" en timme natten till idag?

Vi städade på förmiddagen och jag bakade brownies :D
Sen kom Mickes pappa och Gunvor hit och så fixade de med vårt nya tvättställ.
Jag tappade en sminkburk i vårt handfat på toan för ett tag sen och nu måste vi sätta dit ett nytt innan vi flyttar, men då hade vi tur för Mickes pappa hade ett tvättställ över från när de renoverade!
Dock passade det inte helt med vårt gamla så de fick åka och köpa en massa smådelar och sånt, och det som skulle tagit en kvart blev helt plötsligt ett heldagsprojekt.... Men nu har vi äntligen ett nytt tvättställ!

Angelica kom över och så tog vi med oss Lucas till Naturreservatet här på ön. Vi parkerade bilen och så gick vi promenix genom skogen till Långängen. Där fikade vi, jättemysigt! Älskar det stället!
Angelica och jag bestämde att vi ska åka dit och fika i fortsättningen oxå, även fast vi flyttar härifrån. :)

När vi kom hem lagade jag lite mat till Lucas och Micke, jag åt lite själv oxå men var inte så hungrig. Och så blev det så klart brownies framför tv:n. Kollade Sex and the city-filmen, både Angelica och jag har sett den förut men den ÄR JU SÅ BRA!

Snart är det dax att sova, man har ju en ny spännande vecka framför sig med tidiga morgnar... :)







Kommentarer
Postat av: Helen Lundgren

Vill bara skicka en kram till hela familjen!

2008-10-27 @ 14:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0