PernieBernie

Fredagskänsla

Äntligen har jag fått den härliga fredagskänslan som alla pratar om :)
Och OJ vad härlig den är!
Idag har jag jobbat som vanligt och sen käkat god fredagsmat med familjen innan Idol.
(Skönt att Jesper åkte ut idag tycker jag.)

Har druckit två glas vin och kollat två avsnitt Prison break som är väldigt spännande just nu, och nu är det dags för sängen!
Är helt slut. På ett skönt sätt :D

För er som inte kollat Lucas blogg på ett tag så tänkte jag lägga in samma filmklipp som finns där, för det är så himla gulligt!! Lite snett men om ni vrider på huvudet så funkar det ;)

(klippet är från bilen, Lucas sov och vi tyckte det var dags för honom att vakna, så vi försökte väcka honom genom att nysa. Det funkade ju....så där. Men han skrattade halvt i sömnen :)  )


Kommentarer
Postat av: Marina

Nej fy vad gulligt, det var det finaste jag sett på länge!!! Skratta och sova samtidigt, haha underbart! Jag kunde själv inte låta bli att skratta när jag tittade, hur gulligt som helst!

2008-10-11 @ 09:12:59
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha, va sött :-)

2008-10-11 @ 10:00:03
URL: http://sannasfoto.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ååååå, hur söt kan man vara!!?? Vilken gulleplutt! Hoppas få träffa er i Thailand!! Många kramar till er

2008-10-12 @ 11:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0