PernieBernie

Jag är sur.

Nu är jag förbannad. Känns som jag varit sjuk i en evighet och jag blir ju inte bättre!
Jag är så sur så jag inte ens kan beskriva hur sur jag är.
Halsjäveln gör svinont, näsan rinner, jag svettas som en gris bara jag går från köket till vardagsrummet och huvudet värker.
Måste vara hemma från jobbet imorgon oxå, vilket betyder att jag missat en HEL VECKA!!
Bara tanken på det gör mig superstressad.

Till råga på allt var jag tvungen att ställa in tjejmiddagen hos Angelica imorgon. Hade sett fram emot den sååå mycket....

:(

Nä nu ska jag ta en lång dusch och sen ska jag sätta mig i soffan och sura lite till.

Update: Duschen blev ett varmt skumbad, hur skönt som helst! Nu känns det lite bättre faktiskt. Inte sjukdomen, men humöret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0