PernieBernie

Loppislördag

Åh vad det är skönt med helg! Idag har jag umgåtts med Micke och Lucas och det var mysigt.
Vi åkte till Solna en sväng på förmiddagen, det var megaloppis i solnahallen. Men det fanns mest skit där, vi köpte några spel bara.

Sen har vi bara varit hemma! Ätit lunch, kollat på hästar (som gick åt skogen,inga miljoner idag heller...) och ätit god middag. Skulle vila med Lucas en liten stund bara på eftermiddagen eftersom han inte vilat så mycket på förmiddagen och då somnade vi allihopa! Tur jag vaknade till efter 45 minuter annars kanske vi hade sovit fortfarande... :)
Men eftersom vi vilat ganska sent kunde inte Lucas somna vid åtta som han brukar, men vid nio gick han och lade sig.

Det är jättebra just nu för han säger till själv när han vill sova!
Häromkvällen när klockan var tio i åtta och han hade druckit sin välling så pekade han på sovrummet, sa "däää" och sprang in till sin säng. Bara gå in och lyfta upp honom och säga god natt, snacka om enkelt! :) 
Han gjorde likadant vid åtta ikväll men vi fick ta upp honom ganska snart efter det eftersom han skrek, så fick han sitta lite i soffan mellan oss och kolla på tv tills han blev trött. Sen sa han till när det var dax :D

Jag har precis skrivit klart min veckorapport för bj-kursen jag har just nu och skickat den, så nu ska jag kolla klart på CSI Miami med min favorit Horatio och sen glo lite på nåt annat innan jag sover!
Nu vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0