PernieBernie

Ska sjukdomarna aldrig ta slut???

Jag mår skit.

Vaknade med halsont och huvudvärk i morse och det har inte blivit bättre under dagen. Drogade mig med alvedon på jobbet...
Dessutom hade jag en helvetesmorgon och skulle verkligen vilja bojkotta SL om jag bara kunde. Jag hatar SL!!
Det var köer köer och köer på väg till dagis och sen över bron när jag satt på bussen. I ropsten var två tåg inställda och det tredje försenat så jag missade min pendel OCH t-bana till Sunbyberg.....
Och igår predikade jag om hur viktigt det är att komma i tid till jobbet för mina elever!! Ha ha kul att komma försent dagen efter då.... NOT. Var så förbannad när jag kom till jobbet! Jag som aldrig brukar komma försent, var flera år sen jag gjorde det till jobbet!! Argh%&¤#%!!!!!!!!!!!!!!!

Nåja. Ikväll var jag på bio med Mia, vi såg Righteous kill (osäker på stavningen) och den var inte så jättebra. Ok men inte mer.
Nu har jag tagit en varm dusch och lagt in bilderna från i måndags på facebook, så för er som är nyfikna, kolla där! :)

Nu ska jag sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0