PernieBernie

Nu får det vara nog

Börjar misstänka att ni är trötta på mitt sjukdomsprat eftersom kommentarerna inte direkt haglat in på sistone....
Ok.
Nu är det faktiskt så att jag börjar må lite bättre, så det ska nog återgå till det normala här i bloggen snart oxå.
Vi får hoppas på det i alla fall :)

Idag var jag i alla fall hos läkaren. Kunde ju knappt svälja eftersom jag hade så ont i halsen igår, och eftersom jag verkligen MÅSTE bli frisk tills på måndag kände jag att det var dags att göra nåt åt saken idag.
De tog prover och kände och klämde och lyssnade, och konstaterade att det inte är halsfluss av den vanliga sorten i alla fall. Om jag inte är bättre i halsen på måndag ska jag komma tillbaka så ska de göra en odling.
Alltså är det hög tid att börja bli frisk tycker jag!

Fick några värktabletter utskrivna som jag kunde ta tillsammans med alvedon vilket jag gjorde när jag kom hem, helt slut efter promenaden till vårdcentralen (vilken tar typ 2 minuter). Efter att ha vilat lite kändes det lite bättre!
Gör inte lika ont när jag sväljer heller, så jag hoppas att mycket vila i helgen ska göra mig helt frisk.


(Här ovan skrev jag en massa om min influensa som är skittrist, så trist att jag inte ens orkade läsa igenom vad jag skrivit, strök över det så ni slipper läsa helt enkelt.)  :D

Har haft en mysig kväll med familjen! Vi gjorde tacos som vi åt framför tv:n, blev ju så klart Idol.
Är det bara jag eller är det tråkiga killar med i år? Gillar nästan ingen av dem, Lars är ok men har ingen sån där superfavorit. Tjejerna däremot är riktigt bra tycker jag! Gillar både Alice, Anna, Loulou och Sepideh. Härligt att det är så många bra tjejer, så har det inte varit de andra åren vad jag kan komma ihåg.
Vem är er favorit??

Spelade en turnering på pokerstars och åkte ut som 76:e när 63 fick priser... hatar sånt.
Lucas vaknade precis och är hur pigg som helst. Undrar hur man ska få honom trött....
Ska försöka lägga både mig och honom nu. God natt!

Kommentarer
Postat av: Marina

Tycker synd om dig med halsont o allt =( Jag har bara inte hunnit skriva det =)

2008-10-04 @ 09:12:44
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0