PernieBernie

Måndag

Hemma efter en skön dag på jobbet. Var inte så mycket att göra de första timmarna utan allt jobb började när turneringen satte igång, men då var det bara tre timmar kvar att jobba för lilla mig :)

Idag var Lucas på dagis igen! Han blev inte ledsen när jag lämnade honom som jag trott utan han tog bara en av fröknarna i handen och gick. Sen blev alla barnen fotograferade, ska bli jättespännande att se hur fotona blev på Lucas!!

Efter att jag lämnat på dagis tog jag bilen till samma naturreservat som vi var vid igår. Gick elljusslingan som är två kilometer så totalt gick jag väl tre km. Det gick lätt och var superskönt med skogssluft så nästa gång ska jag nog gå tre-kilometerssträckan. Det är grymt härligt att promenera innan frukost, man kommer igång så bra!

Nä nu måste jag ringa Mattias och prata om vår rapport till senaste kursen....

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur dags börjar folk spela på dagen egentligen? Är det mycket att göra på morgnarna?

2008-10-14 @ 15:19:54
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Melina

Hej. Kommer du att visa dagisfoto på din blogg. Vore roligt att se eftersom min idol Pernilla W barn är med :) ?

2008-10-18 @ 10:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0