PernieBernie

En drömlägenhet

Nu har vi varit och kollat på lägenheten.
Vi blev helt kära!!!! Så himla mysig lägenhet :)
Området verkade bra, den ligger i Frösunda i Solna. Det var en trea, hur stor som helst, 89 kv.meter!!!
Plats för diskmaskin, tvättmaskin, det fanns klädkammare och förråd i lägenheten och det var en stooor balkong i söderläge. Visst låter det bra?!
Nu ska han som bor där kolla på vår lägenhet, han verkar intresserad så det är väl bara att städa järnet tills han ska komma... ;)

Kollar ni på "Vem kan slå Fredrik och Filip"? Det gör vi, det är kul tycker jag :)

Imorgon var jag tvungen att ta en semesterdag eftersom jag skulle jobbat till 19 och Micke går i skolan till 18. Dagis stänger 17.... Trist att slösa semesterdagar men vad gör man? Hoppas på att jag ska hinna/orka städa lite när Lucas är på dagis.

Wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Lycka till!!! Jag håller tummarna för er =)

2008-09-10 @ 08:30:01
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oh, vad härligt att ni hittat en så fin lägenhet! Heja heja! Håller tummarna!

2008-09-10 @ 08:53:46
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0