PernieBernie

Inget dagis

God morgon!
Idag när jag skulle lämna Lucas på dagis slutade det med att vi fick gå hem igen. Jag berättade att han varit sjuk i helgen men feberfri och pigg hela söndagen. Men när jag sa att han fortfarande är lös i magen så berättade de att de vill att han ska vara helt frisk, dvs ingen diarré...  de är så klart rädda för att han ska smitta de andra barnen och det förstår man ju!
Får se hur han mår nu under dagen, om han inte är helt bra så får jag vabba. Ska ju jobba tre nätter men om jag inte får sova kan jag inte jobba.....
Så är läget just nu. Ska försöka vila lite med Lucas nu, skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va trist att han är sjuk, hoppas han blir bättre i maggen snart! Hur var helgen? Fick ni hålla er hemma hela tiden eftersom Lucas inte var helt bra? Kram Kram

2008-09-15 @ 12:38:21
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Idas dagis ringer direkt om hon visar sig lite lös i magen. Hoppas Lucas blir bättre snart. kram

2008-09-15 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0