PernieBernie

Ny lägenhet??

God morgon på er!
Lucas sover sin förmiddagsvila så jag passar på att blogga lite. Vi stannar hemma idag oxå, Lucas mage är inte bra än. Kan säga att det går åt mycket blöjor just nu.....

Vajb undrade hur det gick med killen som kollade på vår lägenhet i söndags, och det har jag ju helt glömt att berätta om!!

Han var här med sin flickvän och kollade länge länge. Han verkade positiv men ville sova på saken. Sedan berättade han oxå att det som kan bli problem är hans dotter. Hon är 14 år och bor hos honom varannan vecka, och han trodde inte hon skulle vara så glad i idén att flytta..

I alla fall så fick jag ett mail från honom igår där han skrev att han är väldigt positiv till vår lägenhet och att han skulle prata med sin dotter ikväll (tisdag).
Sedan ville han att jag skulle mäta några väggar åt honom i vår lägenhet så att han kunde börja planera möbleringen!!!!

Inget är ju klart än men det verkar ju väldigt lovande, eller vad säger ni?!!
Nu får vi hoppas att hans dotter inte är så negativ till flytt, ev ska hon kolla på vår lägenhet i helgen.
Håll tummarna för oss! :)

När vi ändå håller på att drömma så kan jag visa planlösningen på lägenheten. Det är alltså en 3:a och den är 89 kv.meter stor. Suterränglägenhet så balkong, kök och vardagsrum är på fjärde våningen, men man kan även gå in från andra hållet utan trappor och komma direkt till lägenheten. I like :)




Här är en bild på köket i lägenheten som vi vill ha. Tycker det är jättemysigt så därför ville jag att ni skulle få se det oxå. Vad tycker ni????


Kommentarer
Postat av: vajb

Ser ju underbart ut!!!! Håller tummarna hååååårt!!!!

KRAM

2008-09-16 @ 13:38:53
Postat av: Sofie

Vad fiiiiint!!! Håller tummarna för er!!!! Kram kram

2008-09-16 @ 14:23:38
Postat av: Jennie

Åhh vad mysigt, gillar särskilt det fina runda förnstret och sättet de har böcker över fönstret :) Ljust och fint också, håller tummen! Kram

2008-09-16 @ 15:02:24
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jättefint - hoppas hoppas hoppas!

2008-09-17 @ 08:17:56
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0