PernieBernie

Onsdag

Varför går lediga dagar så himla fort?
Dagen har bara sprungit iväg och jag har inte fått så mycket gjort. Men det beror ju mest på att jag är lat... :/

Idag mailade vi till killen med lägenheten i solna och sa att vi ville ha hans lägenhet så nu ska han komma hit på söndag.
Åh vad spännande, hoppas hoppas att han gillar vår lägenhet!!!! Har drömt om hans lägenhet i natt.

Lucas var på dagis mellan 9-14 och var inte ledsen när vi lämnade honom i morse! När jag sen hämtade honom satt han och ritade och verkade ha jättekul. Jag blir helt varm inombords när jag ser honom trivas och må bra, han är verkligen underbar vår lilla kille :)

Micke har varit i skolan hela dagen och stannade kvar efter för att roa sig lite så ikväll har det bara varit Lucas och jag.
Vi har lekt, ätit, badat och så har jag klippt honom! Kände att han var väääldigt långhårig nu så det var dags igen. Är ganska nöjd förutom med luggen, den är så himla svår!! Men det växer ju ut ganska snabbt som tur är.

Nu ska jag kolla på Top model 10 som började ikväll, spelade in det eftersom jag kollade på Idol.
Imorgon är det jobb igen... god natt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh, håller tummen för att det ska klicka för Solnakillen också :). Du har förresten blivit utmanad, checka min blogg för instruktioner :) Kram Kram

2008-09-10 @ 23:02:02
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas, hoppas att ni får lägenheten!!!

... o vad bra det funkar för Lucas på dagis.. Härligt!

Ha det gott!

Varma kramar Helen

2008-09-11 @ 10:33:09
Postat av: vajb

ÅHHHH!! va synd att du behövde ta en semesterdag! tråkigt att dom la min utbildning just den dan! :-(

Men va spännande med lägenheten!!!!!!!! Håller alla tummar och hoppas!! stor KRAM

2008-09-12 @ 00:01:17
Postat av: Jennie

Haha, nu kommer här en utmaning till! Välj den utmaningen du gillar bäst och kör på den vet ja :) Ha en skön fredag, Kram Jennie!

2008-09-12 @ 09:13:42
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0