PernieBernie

Söndag=vilodag

Det är söndag och ÄNTLIGEN är jag ledig! Inte bara det, hela familjen är ledig!!
Inget dagis, inget jobb och ingen skola. Hur mysigt som helst!
Nu är kursen med slottarna slut och det var jätteskoj faktiskt! Är bara ledig idag,  sen jobbar jag fyra dagpass...

Har inte hunnit så mycket mer än att jobba sen jag skrev sist. I fredags efter jobbet träffade jag Angelica och vi käkade på McDonalds innan jag åkte hem. Det är typ det enda jag gjort förutom jobba...

Idag ska vi bara ta det lugnt, ska kolla lite om det finns nåt skoj man kan göra i stan. Eller här på ön. Annars blir det en promenad och hemma-mys, det är ju inte fy skam!

Ha en riktigt skön söndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0