PernieBernie

Tänk om alla dagar vore så här lugna och sköna

Idag har jag haft en jätteskön dag!
Skjutsade ju Micke till Kista efter att vi lämnat Lucas på dagis och sen gick jag i en massa affärer.
Hittade ett par jeans för 149:-(hade kupong på Lindex) och köpte ett par leggins,en ring och ett par örhängen.
Sen blev det en grön höstjacka till Lucas på H&M där jag oxå hade kuponger så jackan kostade till slut 298:-  :D

Träffade Micke och hans pluggkompis Fredrik vid food court där vi käkade lunch. Jag åt misosoppa och sushi :)
Efter lunch åkte jag hem och kollade på inspelat Glamour innan jag hämtade Lucas på dagis.
Idag hade det gått jättebra, han var ute och lekte på gården när jag kom och såg ut att trivas som bara den.

Det var superfint väder, blå himmer och sol så jag bestämde mig för att vi skulle ta en promenad innan vi gick hem. Gick en superomväg runtom kyrkviken som tog ungefär en timme, skönt!

När jag kom hem fick jag sms om att mitt paket från La Redoute hade kommit så då gick vi och hämtade det och sen handlade vi lite.
Änligen kom min vita linneklänning som jag kanske ska gifta mig i!!!!
Den är superfin, om jag går ner de 10 kilo som jag hoppas jag ska kunna gå ner kommer den sitta perfekt. Alltid bra att ha en extra sporre....
Ska fota den och visa er nån dag.

Jag lagade friterad kyckling med ris och rhode islandsås till middag, det var supergott! När Micke kom hem fick han friterade räkor och ris. Man ska väl lyxa till det lite när det är fredag? :)

Nu ska vi kolla på en film, Lucas sover och det är lugnt och skönt. Tror det blir Walk hard, undrar om den är bra.....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Absolut är det bra att ha en sporre :) Själv har jag ett par jeans i garderoben som jag köpte på rea för ett halvår sedan, de är en storlek för små, men det ska gå att få på dem någon gång, det är jag fast besluten vid! om jag så ska behöva klippa sönder dem i sidorna :) Hoppas verkligen att det blir ett byte så att i får en ny och större lägenhet, då ser jag fram emot en inbjudan till inflyttningsfest :) Kram på dig!

2008-09-20 @ 14:29:24
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: vajb

Det är ju perfekt med en sporre!!Kram

2008-09-20 @ 16:05:24
Postat av: Caroline

Ser massor fram emot bilden!

2008-09-21 @ 11:18:52
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0