PernieBernie

Shopping maniacs

Här sitter jag med värkande fötter och ben.. att jag inte ens ska orka gå en hel dag på stan och shoppa utan att benen värker. Ha ha det är tydligt att jag börjar bli gammal :)

Idag fick Stockholm finfint besök av Linda från Västervik! Hon kom med bussen på förmiddagen och åkte hem med bussen senare på kvällen. Efter att Micke och jag lämnat Lucas på dagis så åkte han till skolan och jag till stan där jag mötte upp Linda. Sen började vi vår shoppingrunda :)



Linda som gör jättefina smycken (www.lindassmycken.se) ville gå till några pärlaffärer så det gjorde vi. Hon hittade jättemycket fint!! Jag köpte en kofta till mig och en jättesöt väst åt Lucas. Tänkte köpa höstjacka åt honom oxå men glömde mina rabattkuponger hemma så jag ska nog shoppa lite imorgon oxå. :)

       
Här posar vi vid Sergels torg som riktiga turister :) Och sen var vi på NK och kollade på nån utställning i fin mat.

Vi lunchade på Pizza hut med Lindas bror Thimmie som precis har flyttat till Stockholm för att börja jobba på Sony BMG, riktigt coolt jobb har han fått! Det var kul att se honom igen, det var typ hundra år sen jag träffade honom.
Linda och jag hann med en efterrätt i Gallerian lite senare på American cookie, mums!
Så var det med den dieten.... usch jag måste skärpa mig!

Lucas hade ramlat när han åkt på en Bobbycar utomhus idag på dagis, så stackarn har värsta skrapsåret på näsan :(
Men annars hade det gått bra på dagis!

Imorgon ska jag skjutsa Micke till skolan och passa på att kolla lite i Kistagallerian när jag ändå är där.
Hoppas jag hittar nåt fint och att jag vågar slå till på en höstjacka till Lucas :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Tack för en superkul dag!!

Jag har faktiskt lite träningsvärk i armarna efter dom tunga pärlpåsarna... men det var det värt :)

Ha det!

Kram Linda

2008-09-19 @ 21:53:22
Postat av: Sanna

Oj, fick du ha Lucas på dagis fast du var ledig? Här får vi inte det :/

2008-09-22 @ 17:30:22
Postat av: Patrik

HEJ! LÄS MIN BLOGG OCH FÖLJ MIN VÄG TILL MIN MÅLVIKT: 27 KG!



MVH/PATRIK

2008-09-22 @ 17:37:24
URL: http://tjugosjukilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0