PernieBernie

Sjukling

Idag är vi uppe med tuppen! Vaknade av att Lucas hostade och hostade och hostade och hostade och till slut kom det spya.... stackarn!
Så idag blir det inget dagis, han kan ju inte hosta sig igenom dagen. Som tur är så är Micke hemma på förmiddagen och sen ska hans mamma vara barnvakt på eftermiddagen.
Insåg att det inte är lika lätt att vabba/sjukskriva sig när man är instruktör. Om jag är hemma idag blir hela kursen drabbad...
Vi får se hur det blir imorgon, Mickes skola är ju ändå viktigare.

Annars så skiner solen och jag är nöjd över att jag inte har träningsvärk som jag befarat.
Tro det eller ej men jag var ute och sprang igår! Fick ett ryck när Lucas var på dagis och jag inte hade nåt att göra (förutom städa och diska...) så jag drog på mig träningskläder och stack ut ett tag. Det var jätteskönt att bli trött och svettig, det  var så länge sen jag kände så. Tog det ändå väldigt lugnt, hoppas på att jag ska få fler ryck och jogga lite då och då, bättre att trappa upp gång efter gång.

Igår skjutsade jag Lucas till dagis och Micke till skolan och efter det stannade jag vid fridhemsplan. Hade köpt en mössa på Polarn och pyret som var för liten så jag lämnade tillbaka den. Har sett en annan mössa från Villervalla som är så himla fin, så jag var på Små grodorna som ligger där och köpte den. Jag gillar Villervallas grejer mer än Pop, tycker de är så himla fina!!



Här är lite andra grejer som jag har köpt/fyndat de senaste dagarna

1.    2.  3.

1.Vintermössa till Lucas. 2.Byxa och tröja av ekologisk bomull från H&M. 3. Skor till Lucas från Skopunkten.

4.   5.

4. Skor till mig, rea 125:-    5. Vantar till mig, rea 75:-

Nu ska jag ringa dagis och sjukanmäla Lucas. Avslutar med en fin bild på vår älskling. Ha en bra dag!!









Kommentarer
Postat av: vajb

Han kommer bli sååå söt i den där mössan!! :-)

2008-09-04 @ 15:27:48
Postat av: Jennie

Vilka fynd! Skorna (dina) tycker jag var jättesnygga, var kommer de ifrån? Sådana vill jag också ha!! Kram

2008-09-05 @ 17:05:28
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Vart köpte du dina svarta skor? :D

2008-09-05 @ 17:11:22
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: pernilla

hej!

skulle du kunna hjälpa mig hur man gör egen bakgrund`? :)



jag har försökt med;

nytt inlägg, väljer bild , klickar på 1000px och ladda upp, sen så klickar man påden html knappen eller va de heter, sen så går man in på design och sen på ''alternativt redigera din befintliga stilmall '' och sen ,ska man sätta in koden man har för sin bild någonstanns då? de är de jag itne förstår :) så om du ville hjälpa migkanske? :)

2008-09-06 @ 22:00:45
URL: http://pernillasteijner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0