PernieBernie

Mamma mia!

Så var man hemma igen efter en rolig arbetsdag!
Och god mat har jag ätit idag igen, ungsbakad lax med kantarellsås och duchessepotatis, visst låter det smarrigt? :)
När jag kom hem efter olika förseningar i tågtrafiken så var Mickes mamma här. De hade hämtat Lucas på dagis och sen gjort mat till oss alla, så då blev det fläskfilé med rösti. :)
Nu kom precis Angelica och snart ska vi gå ner här i centrum och kolla på bio. Det blir Mamma mia, vi är väl de sista människorna i världen som inte sett den....?



Mysigt med en biokväll i alla fall, och sen är det bums i säng när jag kommer hem!
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: vajb

jag har inte heller sett den, men å andra sidan så såg jag musikalen på cirkus...:-)

2008-09-24 @ 22:53:33
Postat av: Marina

Jag har inte heller sett den... Men snart så!

2008-09-25 @ 09:23:43
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Caroline

You will love it (sångfågel som du är själv!).

2008-09-25 @ 17:34:46
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Sanna

Här har du en till som inte har sett den..

2008-09-25 @ 18:12:38
Postat av: Linda Englund

har inte heller sett den :)

Jag har pärlat som sjutton här hemma. Det är extra roligt nu med nya pärlor!!!!

Kram Linda

2008-09-25 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0