PernieBernie

April april

Förlåt men jag kunde inte låta bli!
På 1:a april måste man ju luras, eller hur?

Gårdagens inlägg om att tapeterna hade trillat ner var alltså inte sant.

Väggarna ser jättefina ut, har dock inte målat klart riktigt än.
Mådde jättedåligt igår, hade träningsvärk i armarna, magkatarr och mensvärk samtidigt som jag fick värsta feberfrossan på kvällen..... tog tempen och hade feber, så det var bara att gå och lägga sig. :(
Somnade strax efter Leila på landet och vaknade tjugo i åtta idag. Mår lite bättre faktiskt. Skönt!

Nu ska jag skjutsa mina pojkar, till dagis och skola. :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Hahaha, jag är så lättlurad! Skönt att det inte var sant =)

2009-04-02 @ 11:06:33
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: AnnaC

Haha, ja, jag gick också på det. Tyckte synd om dig, men inte längre :)

Kul att det blev fint.

2009-04-02 @ 18:35:13
Postat av: vajb

va roligt att du körde ett aprilskämt på bloggen :-)

coolt! måste jag komma ihåg att göra nästa år ;-)

2009-04-02 @ 20:54:36
Postat av: Kristin

Ja, jag gick ju uppenbarligen på det!! =)



Kram!

2009-04-06 @ 14:48:23
Postat av: Sofie

hahahahahaha!! jag gick ocksa pa det... lattlurad... men har var det faktiskt den 2 april (ar ju fore dig i tiden har i aussie) sa jag kan skylla pa det :D

2009-04-12 @ 10:14:43
Postat av: Anonym

God morgon och hoppas du sovit gott:) Vad händer idag sötis :D

2009-04-12 @ 10:22:03
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0