PernieBernie

En skärtorsdag i tvättstugan

Nu är påsken här! Jag jobbar två nätter till så jag får inte njuta förrän på lördag, men då ska jag njuta rejält. :)

På lördag fyller Lucas två år!!!
Kan inte fatta att tiden gått så fort. Självklart blir det tårtkalas.
På lördag kommer även mamma och leffe! Vi ska fira både Lucas och påsk så det blir nog trevligt.
Mickes mamma ska oxå komma och fira med oss. Jag tänker gå upp tidigt fast jag har jobbat natt, får sova en annan gång. Kan ju inte sova bort min sons två-årsdag! Det blir ju bara en.

Just nu tvättar jag. Hade inte nån ren skjorta till jobbet så jag var tvungen. Och Micke hade visst inte nån ren t-shirt heller...
Det är tråkigt att tvätta!! Vi har en tvättmaskin som bara står i badrummet eftersom vi inte kan koppla in den.
Är det nån som är bra på att koppla in tvättmaskiner? Elen är fördragen men måste ju ändå koppas in och vi hittar inte vart vi ska få vattnet ifrån... kanske måste fixa hit en elektriker, suck.

Micke och Lucas sover. Vill att de ska vakna så jag kan få pussa lite på dem :)
Kanske ska väcka dem?


Kommentarer
Postat av: Marina

Men du, ni bor väl i hyresrätt så då är det ju bara att ringa hyresvärden och be om hjälp med maskinen =)

2009-04-09 @ 19:24:20
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0