PernieBernie

Frukost

Det känns som måndag idag, varför vet jag inte. Kanske för att både Lucas och jag var hemma igår.
Idag är Lucas på dagis igen i alla fall!
Jag tänkte gå och lägga mig och försöka sova en stund så jag orkar jobba 12-timmarspass i natt (17:15-05:15).
Förhoppningsvis hinner jag sitta en stund på balkongen oxå innan jag hämtar Lucas på dagis igen.
Så härligt med sol!! :)
Hoppas det blir lite varmare snart oxå...

Igår var förresten Angelica här och hälsade på. Hon jobbar jättenära oss så hon tittade förbi efter jobbet.
Vi kollade lite TV och sprang efter Lucas som absolut inte ville sova....
Jag såg bara småsnuttar av mitt favoritprogram Leila på landet :(
Undrar om man kan se det nånstans på nätet?

Nu blir det frukost!


Kommentarer
Postat av: Frederick

Hm, är det i tallriken kanel med lite fil/yoghurt...?

2009-04-23 @ 09:57:08
URL: http://badasitcanget.blogspot.com/
Postat av: vajb

ja, jag fick titta en extra gång innan jag fattade att det var fil helt dränkt i kanel :-) Undrade vad det var för brun gröt du åt... Hahahaha!!!

2009-04-25 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0