PernieBernie

Fynd

Igår fyndade jag den här gulliga vasen.
Tänk dig att ha en bukett vildvuxna sommarblommor i den, blir hur fint som helst!




29:- på Albrekts guld och silver.

Och idag fyndade jag två stora mysiga koppar som jag ska dricka te ur :)
Har letat ett tag efter tekoppar som är av modell större, och de flesta jag hittat har varit mindre och mycket dyrare. Så det här var ett riktigt fynd tycker jag!

49:- styck på Åhléns.

När jag stod i kön för att betala kopparna fick jag syn på några kuddar som det stod att det var rea på.
Kände och klämde och vände och vred och insåg att jag tyckte de var fina. Känns som det är bra kvalitet och den är fulsöt på nåt vis, i alla fall trodde jag att Lucas skulle gilla den.
Här snackar vi riktigt FYND!
Den har kostat 195:-.

 
39:- på Åhléns. Det är bara en kudde, den är vändbar :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag gillar verkligen vasen! Jag går nog och köper en likadan =)

2009-04-28 @ 10:37:13
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0