PernieBernie

Fingerfärg

Idag är Lucas hemma från dagis. När jag skulle sätta på honom kläder i morse var han jättegrinig och näsan rann hela tiden, så jag tyckte det var bäst att han stannade hemma.
Jag är ändå ledig idag. :)

Eftersom han skulle vara hemma kände jag att vi var tvungna att hitta på nåt skoj. Det var länge sen han fick leka med fingerfärg så den tog jag fram och så fick han måla.
Han blev som tokig i den gröna färgen, han ville knappt använda nån av de andra och höll hårt i den gröna burken...
Så han målade tills den gröna tog slut, sen försökte han hälla över av den röda färgen ner i den grönas tomma burk :)
Ha ha inte vet jag varför han gillade den så mycket, alla burkar såg likadana ut förutom färgen i dem :D

Hans händer var ordentligt grisiga oxå, men som tur är så är det lätt att få bort fingerfärg :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad stor han har blivit, vilka under bara bilder när han målar...

2009-04-22 @ 21:55:52
Postat av: Anonym

Shit vad stor han har blivit, vilka under bara bilder när han målar...

2009-04-22 @ 21:56:08
Postat av: vajb

söt han e! och va gulligt att han bara ville ha den gröna färgen :-D

2009-04-22 @ 23:23:17
Postat av: Marina

Vad roligt det är när de bestämmer sig för nåt, utan att man fattar varför =)

2009-04-24 @ 10:28:42
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilket bra jobb du och Micke gjort... :) han är så otroligt söt!

2009-04-24 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0